FAQ - časté otázky
1. Co mi registrace a členství v systému přinese?
- Roční reklamu na serveru, který je dobře inzerován a propagován. Přivedeme Vám návštěvníky na Vaše weby i reálný obchod. Plánujeme i další způsoby propagací, soutěže a zapojení zákazníků v reálu.
2. K čemu mi bude virtuální prohlídka?
- Zákazník zjistí prostředí firmy, může vidět sortiment... Ti, kteří váhali, nebo vaši provozovnu nikdy nenavštívili, se mohou konečně rozhoupat.
3. Bude možnost vidět reklamu a prezentace i mimo region?
- Samozřejmě. Elektronickou prezentaci si může prohlédnout kdokoliv a kdekoliv na internetu. Pokud se jedná o tištěnou reklamu a publicitu, tak budeme preferovat převážně regionální a nejbližší deníky, týdeníky, občasníky a bulletiny a jiné formy reklamy. Tím ovšem nevylučujeme i následnou propagaci a šíření do "vzdálenějších končin".
4. Kolik to stojí?
- Základní cena členství na 1. rok byla stanovena na 2.000 Kč bez DPH a zahrnuje: - výrobu 1 virtuální prohlídky - zařazení do systému Virtuální Čáslavsko - danou virtuální prohlídku Vám připravíme také pro Vaše webové stránky! - obdržíte personifikovanou samolepu o členství v systému, kterou vylepíte dle všeobecných podmínek.
- Aktuální informace vždy v ceníku (bod č. 1)
5. Kolik stojí další virtuální prohlídka?
- 2.000 Kč bez DPH
- Aktuální informace vždy v ceníku (bod č. 2)
6. Kolik stojí prezentace na další rok?
- Základní cena na další roky byla stanovena na 1.000 Kč bez DPH/rok. Pokud Vám v dalším roce vyrobíme nějakou další virtuální prohlídku z nového místa, odečteme Vám tento základní roční poplatek z ceny prohlídky.
- Aktuální informace vždy v ceníku (bod č. 9)
7. Kolik dostanu k prezentaci samolepek?
- Minimálně jednu, která je nutná pro označení provozovny. Můžete mít ke každé nové virtuální prohlídce jednu samolepu. Ale obvykle stačí jedna... Můžete si jich však objednat více. Ceny jsou uvedeny v ceníku.
8. Proč je nutné, abychom měli vylepenou samolepku na své provozovně?
- Vylepením samolepy získáte několik výhod. Více informací je přímo na stránce Samolepy "Jsme součástí turisticko-informačního systému"
9. Jak si objednám samolepu na svoji provozovnu?
- Při zařazení do katalogu dostanete samolepu v rámci zařazení zdarma. Máte-li zájem o další samolepy, kontaktujte nás.
10. Jak jsou samolepy velké?
- Formát A6 naležato se zaoblenými růžky
11. Co je ten "kostičkovaný čtevereček" na samolepce a v prezentaci?
- QR kód. Čtečky v chytrých mobilech z tohoto "čtverečku" přečtou zakódovanou informaci o URL adrese a případně hned majitele takového zařízení přesměrují na webové stránky s aktuálními informacemi.
12. Kolik stojí přefocení a znovuvýroba virtuální prohlídky při aktualizaci daného místa?
- Viz. ceník.
13. Co nabízíte mimo výroby virtuálních prohlídek?
- Tvorbu internetových prezentací, SEO/SEM, podporu na internetu, reklamu na internetu, PPC (klikací rekamní systémy), focení, video, tvorbu tištěné reklamy...
14. S jakými servery spolupracujete?
- Našimi partnery v regionálním měřítku jsou nejvýznamnější nezávislé zpravodajské servery Svoboda.info, Caslavsko.net. Spolupracujeme však i s obcemi, městysy a městy.
15. Jaké možnosti propagací využíváte?
- Zpravodajské regionální servery, regionální týdeníky - TEP, Obzory - a jiné občasníky, Čáslavské noviny, a jiné obecní listy. Využíváme též tzv. MLM systému na doporučení, polepy na vozidlech, hlášení v obecních rozhlasech a všech nadšenců. Využíváme též propagace na sociálních sítích a každý z našich členů, který má webové stránky, má také možnost propagace pomocí různých formátů bannerů, tlačítek a ikon.
16. Nejsem z regionu Čáslavsko, mohu se nějak propagovat?
- Ano, připravujeme další rozšíření pro ostatní regiony. Kontaktujte nás.
17. Co stojí reklama v systému.
- Viz. ceník.
18. Nabídka pracovních míst?
- Kontaktujte nás s Vaší představou, co byste rádi...
19. Jak dlouho trvá zařazení do katalogu?
- Obvykle do 5ti pracovních dnů od nafocení. Obvykle do 2 týdnů od objednávky. Časy však výraznou měrou zkracujeme, protože jsme si vědomi, že i Váš čas jsou peníze a čím dřív, tím líp :-)
20. Jak mám objednat výrobu prohlídky a zařazení do katalogu?
- Kontaktujte nás. Telefonicky, emailem nebo přes kontaktní formulář.
21. Jste plátci DPH?
- Ano.
22. Kdo je provozovatelem?
- FITIS, s.r.o.
Jeremenkova 763/88
140 00 - Praha 4
společnost zastupuje jednatel, pan Michal Dušek (z Čáslavi)
23. Kolik mě bude stát roční provoz?
- Obvyklá cena je 1.000 Kč bez DPH. Jsou možné i následné slevy a bonusy. Více informací v ceníku.
24. Co je to RSS a k čemu mi bude?
- Je to jednoduchý formát dat pro snadnou výměnu informací - např. pro načítání novinek z webů, syndikace obsahů apod. RSS je zkratka z anglického "RDF Site Summary" - více informací o formátu dat viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Rss
Máte-li na svém webu tento formát dat, nebo je-li Váš web založen na nějakém z redakčních systémů, eShopů apod. - může mít také skripty pro automatickou tvorbu RSS. A my jsme schopni tato aktuální data načítat od Vás k nám a zobrazovat jako součást Vaší prezentace v celém systému. Z toho plynou další výhody - návštěvník má neustále aktuální informace, čerstvé novinky jako součást Vaší prezentace a proklikem na každou z těch zpráv má zároveň i snadnější cestu zpátky na Váš web!
25. Kde najdu na Vašem webu RSS?
- V podstatě téměř na jakékoliv stránce - ať jsou to zobrazované zprávy typu "Aktuality" nebo "Přejaté zprávy", tak si můžete automaticky stahovat zprávy od nás - více informací o RSS a výměně informací najdete na našem webu v části "RSS feed (info kanál) - přejímejte od nás informace automaticky!"
26. RSS na svém webu nemám, ale chtěl bych tento systém novinek využívat. Co mám dělat?
- Kontaktujte nás, navrhneme Vám řešení. Nebo můžete využít našeho programu pro tvorbu RSS tzv. "RSS Feed Creatoru" (v přípravě).
27. Mohu využít informace z RSS i jinde?
- Ano. A nejenom Vy, ale hlavně Vaši potenciální zákazníci. Možná někteří z nich využívají RSS načítání aktualit do svých Outlooků (a jiných poštovních programů), čteček a prohlížečů, nebo jako aktualizace svých ploch na počítačích. Jedním kliknutím se mohou okamžitě dostat na Váš web a aktuálně požadovanou zprávu.
30. Jaké jsou formáty virtuálních prohlídek?
- Virtuální prohlídky si můžete prohlédnout v klasickém formátu .swf (flash), který si zobrazíte na jakémkoliv běžném počítači, pro platformy Apple si můžete přepnout zobrazení do formátu .mov.
Pokud používáte mobil nebo Vám ani jeden z formátů nejde, přepněte se do zobrazení obrázků .jpg. Přepnout se můžete pod hlavní nabídkou (pod červenou lištou) vpravo pomocí těchto ikon.
Zvolit samozřejmě můžete i tzv. HQ (vyšší) kvalitu a na místa se podívat i při zobrazení na celou obrazovku (fullscreen).
29. Proč je stanovena pokuta za neaktuálnost údajů v prezentaci?
- Protože náš systém využívají lidé k tomu, aby mohli přijít na místa a do prostorů, které prezentujeme a které si mohou předem prohlédnout. Nechceme jim chystat žádná "nečekaná překvapení". Jde o serióznost podávaných informací! Ve všeobecných podmínkách je proto uvedeno, že budete údaje a informace udržovat aktuální. Pokuta je pouze jakousi "palicí", která by měla předcházet případům stížností návštěvníků celého systému o neaktuálnosti a nesmyslných informacích, protože to má následně i velice špatný vliv na celé dobré jméno projektu.
Ohledně kontroly aktuálnosti údajů však budete pravidelně kontaktováni a naši spolupracovníci Vám v tomto budou také pomáhat přátelským upozorněním.
30. Kam zmizí přefocená zaktualizovaná místa?
- Aktuální prohlídky se budou ukazovat stále. Původní virtuální prohlídky nikam nezmizí - budou přesunuta do systému historie - označena hnědou barvou, avšak budou neustále k dispozici a prohlédnutí! Tím nám časem vznikne zajímavý archiv a budete se moct podívat na tatáž místa s ohlédnutím do historie a zaznamenat tak pokrok a vývoj.